Login

Vi har desværre tekniske problemer. Din formular er ikke modtaget. Vi undskylder og beder dig om at prøve igen senere. Detaljer: [details]

Download

Register

Vi har desværre tekniske problemer. Din formular er ikke modtaget. Vi undskylder og beder dig om at prøve igen senere. Detaljer: [details]

Download

Thank you for registering

An email to complete your account has been sent to

Return to the website

get direct access

Fill in your details below and get direct access to content on this page

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har desværre tekniske problemer. Din formular er ikke modtaget. Vi undskylder og beder dig om at prøve igen senere. Detaljer: [details]

Download

Thank you for your interest

You now have access to Øg dit potentiale med dataintegration

A confirmation email has been sent to

Continue to page

Please or get direct access to download this document

Øg dit potentiale med dataintegration

Hvor tæt er ‘Industry 4.0’ på at være virkelighed? En futuristisk verden, hvor industrivirksomheder er 100 % forbundet er allerede ved at tage form, og dataintegration er en primær katalysator. Indsamling og lagring af produktionsdata giver også mange andre fordele - lige fra målinger af OEE (Overall Equipment Effectiveness) til at hjælpe OEM'er med at opfylde de stadig flere juridiske krav til rapportering. Dan Rossek tager et nærmere kig på de udfordringer og fordele, der er ved dataintegration, i ‘From shop floor to top floor’.

Som enhver leder ved, har producenters tendens til at overvåge driftseffektiviteten for at optimere fortjenesten været støt stigende i lang tid. Flere virksomheder har som mål at måle OEE for at identificere flaskehalse og svagheder i produktionsprocessen. Men man kan kun nå frem til disse beregninger, når man har indsamlet nok data fra hele driften, og de er lagret forsvarligt.

"Mængden af detaljer, indsamlings- og downloadhastigheden samt de sikkerhedsmæssige krav til alle former for data vil kun øges inden for følsomme produktområder, f.eks. fødevarer og lægemidler." Dan Rossek, Marketing Manager

Download hele artiklen nederst på siden