Tjenester og support

Kundetilfredshed er det vigtigste i alt, hvad vi gør.

Hvis du har brug for yderligere service eller assistance, så tøv ikke med at kontakte os og finde vores lokale kontorer i Europa

Hvis du ønsker at udvide til nye industrielle sektorer eller helt nye geografiske markeder uden for Europa, kan vi hjælpe med unik global support.

Automationspartner netværk

For at sikre, at du får mest muligt ud vores automationsteknologier og løsninger har vi indgået samarbejde med en udvalgt gruppe af virksomheder.

Disse Omron Solution Partnere forpligter sig til at levere løsninger, der er skræddersyet til din specifikke applikation og markedssegment.

Udforsk mulighederne

Seminarer og kurser

Vi udbyder en række kurser, indenfor brugen af vores produkter.

Specifik træning kan sikre den rette anvendelse og maksimal udnyttelse af produkterne.

Find det kursus du har brug for

Tekniske værktøjer

Vi leverer omfattende teknisk support

Er du på udkig efter:

  • Omron EPLAN-dele
  • CAD-biblioteksfiler
  • Softwaredownloads
  • Dataark og brochurer om komponenter
  • SISTEMA-biblioteksfiler
  • Produktvælgere?

Besøg afsnittet med værktøjer

Tekniske tjenester

Vi er klar til at hjælpe!

Se vores område for tekniske tjenester, og læs om de forskellige tjenester, vi tilbyder, som f.eks. vores sikkerheds- og reparationstjenester. Vores automatiserings- og testcenter giver dig mulighed for at teste din applikation med vores nyeste løsninger og produkter, og hvis du har brug for hjælp til dine tekniske spørgsmål, så er vores tekniske supportteam klar til at besvare dem.

Tekniske tjenester
Service & Support

Technical Support

Selvom der er adgang til masser af teknisk information, har Omron også udviklet et teknisk support område hvor du kan finde yderligere support information:

Vil du vide mere