Log på

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Skift adgangskode

Vi har desværre tekniske problemer. Din formular er ikke modtaget. Vi undskylder og beder dig om at prøve igen senere. Detaljer: [details]

Download

Registrering

Vi har desværre tekniske problemer. Din formular er ikke modtaget. Vi undskylder og beder dig om at prøve igen senere. Detaljer: [details]

Download

Tak, fordi du registrerede dig hos Omron

Der er sendt en e-mail, som færdiggør oprettelsen af din konto, til

Gå tilbage til webstedet

få direkte adgang

Udfyld dine oplysninger nedenfor for at få direkte adgang til indhold på denne side

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har desværre tekniske problemer. Din formular er ikke modtaget. Vi undskylder og beder dig om at prøve igen senere. Detaljer: [details]

Download

Tak for din interesse

Du har nu adgang til Hvad vi kan gøre for dig

Der er sendt en bekræftelses-e-mail til

Fortsæt til side

Du skal eller få direkte adgang for at downloade dette dokument

Hvad vi kan gøre for dig

Derfor kan du sætte din lid til vores tjenester:

  • Europæisk reparationscenter med veluddannede teknikere, den nyeste teknologi og et højt kvalitetsniveau.
  • Direkte afhentning og levering hos kunden overalt i EU.
  • Der er tre tilgængelige reparationstjenester til automatiseringsreparationer: - Prioritet (reparation inden for 24 timer) - Standard (reparation inden for tre arbejdsdage) - Økonomi (reparation inden for ti arbejdsdage)
  • Der er to tilgængelige reparationstjenester til Mechatronic-reparationer: - Standard (reparation inden for fem arbejdsdage) - Økonomi (reparation inden for ti arbejdsdage) *Bemærk, at de omtalte reparationstider ikke omfatter transporttid.
  • Gratis reparationstjeneste for produkter, der er dækket af Omrons garanti.
  • Faste reparationspriser for produkter, når reparationen ikke er dækket af garanti.
  • Reparerede produkter leveres med ét års garanti på alle udskiftede eller reparerede komponenter, der træder i kraft på reparationsdatoen på Omrons europæiske reparationscenter.
  • Det reparerede produkt returneres sammen med vores standardreparationsrapport. På forespørgsel kan der leveres en udvidet reparationsrapport eller en detaljeret analyse.

Hvis du udfylder formularen til reparationsanmodning, sender vi dig et gratis tilbud for dit produkt.

Yderligere vigtige oplysninger

  • Indholdet af reparationstjenesterne kan ændres til enhver tid og uden varsel.
  • Toldanliggender kan forsinke reparationsforespørgsler uden for EU. 3
  • Ikke alle af Omrons produkter er berettiget til denne ekspresreparationstjeneste.

5-dages reparationstjeneste*

5 enkle trin til vores 5-dages ekspresreparationstjeneste.

1. Fortæl Omron, hvad der er galt

Hvis du har behov for en reparation, bedes du kontakte din distributør eller Omrons lokale After-Sales-servicepersonale.

2. Reparationsautorisation
Omron sender dig en kvittering for din reparationsanmodning samt evt. et tilbud.

3. Pak produktet til transport
Sørg for, at produktet er sikkert pakket i en kasse.

4. Kontakt dit lokale DHL-kontor
Oplys dit personlige OMRON-kontonummer, hvorefter DHL afhenter pakken.

5. DHL returnerer dit reparerede produkt
Dit reparerede og afprøvede produkt sendes tilbage inden for de næste fem arbejdsdage sammen med en reparationsrapport!

* Bemærk: 5-dages reparationstjenesten er ikke tilgængelig til alle produkter fra Omron. Kontakt dit lokale Omron-kontor for at få yderligere oplysninger.