Brødskæremaskine med fjernfejlfinding og fjernsoftwareopgradering
Da en af Storbritanniens førende producenter af automatisk skærings- og emballeringsudstyr til brød fik en ordre fra et bageri i Kazakhstan, besluttede man, at fjernadgang var afgørende. Det skulle være muligt at foretage fjernadministreret softwareopgradering og fejlfinding fra Norwich i England uden at skulle sende en tekniker de 6.000 kilometer ud til kundens fysiske placering.
På dette tidspunkt bad virksomheden flere automatiseringsleverandører, heriblandt Omron, om at komme med forslag til, hvordan man kunne tilføje fjernadgang til maskinens styresystem. "Der er absolut ingen tvivl om, at Omron klart forstod vores krav, og at de vidste, hvordan de opfyldte dem både effektivt og kosteffektivt", fortæller Chris Barfe, direktør i Ibonhart. "Omron viste os lignende projekter, som de havde arbejdet med for andre kunder, og som alle kørte fremragende".
Man besluttede derfor at bruge automatiseringsudstyr fra Omron til alle nøglefunktionerne i det nye styresystem.
Omron leverede og integrerede alt automatiseringsudstyret, og det reducerede tidsforbruget og udviklingsomkostningerne. Derudover var alle komponenterne allerede tilgængelige og optimeret til fødevareindustrien, hvilket ydeligere sænkede omkostningerne.
Flere kundereferencer
Kundereferencer
Hos Omron vil vi gerne lytte til vores kunder. Vi kan bruge hele dagen på at lytte til deres behov – det giver os idéer. Vi har lyttet til vores kunder inden for emballeringsmaskiner i mere end 20 år, hvilket har givet os mange gode idéer.