Fokus på kundetilfredshed
Kundeundersøgelse viser god gennemsnitlig tilfredshedsrate, forbedringspunkter er identificeret
Omron er dedikeret til at tilbyde vores kunder automatiseringsteknologier, som fremmer innovationen inden for produktion samt kvalitetsprodukter og kundesupport. For at få mere indsigt i den aktuelle status for kundetilfredshed og for at identificere måder at forbedre kundeoplevelsen på, foretager vi kundeundersøgelser regelmæssigt.
I slutningen af 2017 blev der foretaget en stor kundetilfredshedsundersøgelse blandt Omron Europes kunder i 14 lande i hele Europa, Mellemøsten og Afrika. Et online spørgeskema blev sendt til et stort antal kontakter, hvor de havde mulighed for at udtrykke, hvor tilfredse de var med Omron, vurdere vores præstation sammenlignet med andre producenter samt bedømme betydningen af de forskellige dele af Omrons service.
Her er en sammenfatning af resultaterne fra undersøgelsen.
- Vores gennemsnitlige kundetilfredshed baseret på undersøgelsen er 8,4 og dermed højere end den gennemsnitlige benchmark-vurdering på 8,1. Respondenterne vurderede også, at niveauet for teknisk support, kundeservice og produktkvalitet klart var til vores fordel, sammenlignet med andre producenter.
- 85 % af respondenterne var enige i udsagnene om, at vi gør vores kunder glade ved at holde vores løfter, og 90 % sagde, at vi er nemme at henvende sig til. Omron har også et stærkt image i forhold til proaktivt at løse problemer og bidrage til samfundet takket være vores nyskabelser.
- 75 % af respondenterne identificerede sig som Omron-støtter. Udover kvaliteten af vores produktløsninger var kunderne meget tilfredse med kvaliteten af vores tekniske support.
Hvis du ønsker at give os feedback vedrørende produktkvalitet, teknisk support eller kundeservice, bedes du kontakte os.